No place like...

8 december 2017 - Ede, Nederland

12 weken/84 dagen * 5 landen * 2 continenten * 50 verschillende bedden, waarvan 5 in vliegtuig/bus/boot * 24 nationaliteiten ontmoet * 18 vliegtuigstoelen * 791 kilometers te voet * vervoer per boot, trein, kayak, vliegtuig, ferry, bus, kabelbaan, metro, helikopter, fiets, riskja...

Onvergetelijk avontuur, maar 'no place like home!' 🏠

Voor de (laatste) foto's van Java:

1. Joke:
    Welcome home Jorieke!!
  2. Erik:
    8 december 2017
    Fijn dat je weer thuis bent! Volgende week vrijdag zal supervisie in het teken van jouw avonturen staan. Rust lekker uit in je eigen bed.
  3. Marijke Smelt:
    8 december 2017
    Alweer thuis ?! Wat is de tijd omgevlogen!!!
  4. Ingrid:
    9 december 2017
    Fijn dat je weer veilig thuis bent gekomen. Ik vond het heel leuk om je reis via je verhalen en fotos mee te beleven.
  5. Rita t hart:
    9 december 2017
    Ha Jorieke dat zal wel wennen zijn! Hoop dat je ook hier de schoonheid van allerlei dingen en mensen zult blijven zien. Maar dat is jou wel toevertrouw. Groet Rita
  6. Els:
    9 december 2017
    En ook je laatste foto's zijn weer kunstwerken, beautiful hoe je alles precies weet te "vangen".
    Hoe voelde dat om groter dan alle mannen te zijn? hahaha glamorous lady , gave foto!
    En nu weer genieten van je sfeervolle huis , op je fiets de boodschappen doen in je winterjas..
    Van mij mag je gewoon doorgaan met een blog met je mooie foto's en grappige verhalen.
    Maar eerst even gewoon thuis landen... X
  7. Jouktje van Vliet:
    10 december 2017
    Lieve Jorieke, wat ben ik blij dat je weer thuis bent!!! Ik heb je gemist, echt waar ;-) Heerlijk om je weer te zien en je verhalen (live) te horen. Tot morgen aan de koffie !
  8. W[llemien:
    11 december 2017
    Hoi Jorieke, inmiddels al weer een paar dagen in je eigen bed kunnen slapen. En heb je ook al “genoten “ van de Hollandse sneeuw? Fijn dat je er weer goed bent aangekomen. Groetjes Willemien